El dilluns passat, vam rebre una xarrada d'una associació de pares que aposten per ensenyar ells als seus fills a casa. Aquesta tasca la duen a terme ells mateixos, amb l'ajuda de llibres i recursos didàctics, encara que també s'ajuden mutuament amb l'associació Coordinadora, que la porten alguns pares que decideixen educar a casa. Aquesta opció de renunciar a l'escola, crec que està bé si el nen/a no s'adapta a l'entorn escolar, li costa molt seguir el ritme, i sobretot si els pares estan capacitats per fer-ho. També, és una bona opció, si en els temps que corren, t'ho pots permetre econòmicament, ja que estaràs atent/a al que el teu fill aprèn i si ho assoleix, i si no podràs dedicar-hi temps a que ho entengui.
Per acabar, crec que pot ser un mètode molt bo d'estudi, encara que tot això de no tenir companys de classe, no tenir professors i responsabilitats, no se si pot afectar al nen, però jo no descartaria fer-ho en un futur, encara que ha de ser complicat combinar-ho tot, la família, la feina, els estudis dels fills...
Crèdit: http://www.freedigitalphotos.net/images/view_photog.php?photogid=3062