Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris MoNi. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris MoNi. Mostrar tots els missatges

dissabte, 5 de novembre del 2011

Acceptar-nos com som no costa gens, fem-ho!

 
Una bona assertivitat també és saber conviure, saber respectar als altres.

Mónica Moni